Freitag, Oktober 27, 2006

Ladies-Weekend...

ja, jetzt ist also das freaks-frauen-weekend... die melinda ist unterwegs und ich geh sie so in ner halben stunde abholen... naja und dann wären wir auch schon vollständig... leider sind wir nur zu zweit, aber ich freu mich trotzdem... das einzige was ich irgendwie nicht so cool finde, ist dass ich von absolut niemandem eine rückmeldung bekommen habe... keine ahnung, ob einfach kein interesse an einem solchen wochenende da ist oder ob alle so beschäftigt sind... ehja, das werd ich ja vielleicht noch rausfinden...

und jetzt ab ins wochenende... frauenklatsch... ;-))

5 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

..... hmpf.....

..... irgendswie kommt mir das mit den mangelhaft eintrudelden rückmeldungen ziemlich bekannt vor.....

..... und irgendswie scheint das manko an teilnehmenden personen ein stigma unseres kleinen netzwerkes zu sein.....

..... wünsche euch beiden trotz alledem ein gesegnetes, geistiges und auch unterhaltsames wochenende.....

cee hat gesagt…

ich hab rückgemeldet!!

hoffe ihr hattet ne super zeit!!

ich hab geld verdient und meine sachen für montag gelesen und 1/10 dessen, was ich auf dienstag muss, angefangen...

sibe hat gesagt…

cee, schtimmt gar nid! ersch woni nache gfragt ha, hesch gseit, du chönnsch nid! aber öbds ä gueti oder ä schlächti idee fingsch weissi bis itz no nid?! aber das chasch mer ja no säge... :-)

cee hat gesagt…

i ha mit dr melinda gredt gha wo si mer dr flyer gäh het!
Klar fingis e gueti Idee!! I ha eifach nid wük viu Wuchenänd frei und mues leider (leider!!) sehr viu Sache (fasch aui) woni gärn würd mache, la gheie..
prioritätesetzig heisst das schöne böse gemeine mues-si wort... nach mire chrankheit wider gäud inebecho, widr zu gott finge. u jetz schueu, Familie, schueu, schueu, jesusfreaks bärn, schueu, mis aubum, schueu... versteisch mi chli?

sibe hat gesagt…

hey liebs... i ha gar ke rächtfertigung weue :-) i verstah di...

'klar fingis ä gueti idee' isch das woni ha weue ghöre... ;-)

vilech chöimer ja ir nächste zyt mau telefoniere... ha di gärn...